DIETA WEGAŃSKA

Śniadanie II Śniadanie Obiad Podwieczorek Kolacja
Poniedziałek (20.05)
Rolada oreo, owoc Zupa krem ze szpinaku z grzankami Koperkowa kasza pęczak z kieszonkami z kurczaka i warzywami Ciasto marchewkowe ze skórka pomarańczy Chrupiąca sałatka z ziarnami
Wtorek (21.05)
Pasta z pieczonych warzyw z chlebem z własnego wypieku i warzywami Koktajl truskawkowy z miętą Smażone tofu z makaronem tagiatelle Biszkopt ryżowy z galaretką i musem Chrupiące kalafiorki z prażonymi migdałaymi i dressingiem
Środa (22.05)
Kasza jaglana zapiekana z jabłkami i cynamonem Chłodnik z ogórkiem i rzodkiewką Pulpety ryżowe z salsą pomidorową Chia torcik Miska mocy
Czwartek
(23.05)
Pasta jajeczna ze szczypiorkiem, pieczywo, warzywa Pancakes bananowe Soczewica z warzywami i kaszą jaglaną, buraczki Szparagi z truskawkami i prażonymi pestkami dyni Letnia sałatka z tofu i cytrusami
Piątek (24.05) Owsianka pomarańczowa Wegańskie curry z dynią i mleczkiem kokosowym Kotleciki z batata z surówką z kiszonej kapusty Wegański “sernik” na zimno Wegetariańskie burrito
Sobota (25.05) Guacamole z pitą Smoothie przyspieszające metabolizm Pulpety z tofu w lekkim sosie chrzanowym z kaszą gryczaną i surówką z ogórka kiszonego Pomarańczowe kulki zdrowia Sałatka z gruszką, suszonymi pomidorami i orzechami
Niedziela
(26.05)
Budyń jaglany a’la monte z musem owocowym Różowa pasta z nowalijkami i pieczywem Makaron sojowy smażony z kurczakiem i warzywami Ptasie mleczko Wegański quiche z młodą marchewką