DIETA WEGAŃSKA

Śniadanie II Śniadanie Obiad Podwieczorek Kolacja
Poniedziałek (25.11)
Frittata z ciecierzycy z jarmużem i papryką, z pieczywem i warzywami Smoothie szpinakowe z imbirem Kotlety z batata i białej fasoli z pieczonymi ziemniakami i sałatką z rukoli Kokosowe ciasteczka jaglane, owoc Pasta z tofu i suszonych pomidorów z pieczywem i warzywami
Wtorek (26.11)
Wegańska orkiszanka z tartym jabłkiem i suszonymi śliwkami Zupa krem brokułowa z tofu Warzywa smażone z makaronem Jogurt sojowy z chia i owocami Wegańska sałatka z czerwoną fasolą i kukurydzą
Środa (27.11)
Pasta z pieczonych warzyw z chlebem z własnego wypieku i warzywami Ciasteczka oreo, owoc Wegańskie klopsiki z sosem koperkowym z kaszą pęczak i surówką z buraka, jabłka i ogórka kiszonego Orzeźwiający koktajl z cytrusów Wegański quiche z brokułem
Czwartek
(28.11)
Pasta z tofu i pietruszki z pieczywem własnego wypieku i warzywami Szarlotka gryczana Burgery kalafiorowe z pieczonymi ziemniakami, sosem musztardowym i sałatką pomidorową ze szczypiorkiem Wegańska panna cotta z musem malinowym Czysta zielona micha
Piątek (29.11) Placuszki z płatków owsianych z czekoladowym kremem z awokado i owocami Warzywa grillowane z tofu Kuskus z zielonymi warzywami Koktajl bananowy z amarantusem Zupa z ciecierzycy
Sobota (30.11) Prażone musli z jogurtem naturalnym i owocami Pieczywo chrupkie z pastą z czerwonej soczewicy i warzywami Pełnoziarniste spaghetti z wegańskimi klopsikami warzywnymi w sosie pomidorowym Dietetyczne muffiny jabłkowo-cynamonowe, owoc Buraczane pancakes z pietruszkowym pesto i warzywami
Niedziela
(01.12)