DIETA WEGAŃSKA

Śniadanie II Śniadanie Obiad Podwieczorek Kolacja
Poniedziałek (18.11)
Wegański omlet z suszonymi pomidorami i kurkumą z pieczewm i warzywami Smoothie egzotyczne Paprykowe curry z ciecierzycą z ryżem jaśminowym Wegańska pizza kalafiorowa Wegańska sałatka cobb
Wtorek (19.11)
Owsianka w marokańskim stylu Sałatka z grillowanych warzyw z tofu Wegański gulasz z pieczarkami z kaszą gryczaną i surówką Imbirowe brownie z musem owocowym Kotleciki z zielonego groszku z wegańskim jogurtem cytrynowym
Środa (20.11)
Grillowana tortilla z warzywami Ciasteczka gryczane z owocami goji, owoc Tofu pieczone z batatami i nutą pomarańczy z kaszą bulgur Zupa z groszku z miętą i prażoną gruszką Razowa foccacia z oliwkami z sosem pomidorowym
Czwartek
(21.11)
Budyń bananowo-jaglany z owocami Marchewkowy hummus z warzywami do pochrupania Tofu w pięciu smakach z makaronem ryżowym i surówką Jogurt naturalny z musem z mango i amarantusem ekspandowanym Sałatka z grillowaną papryką, melonem i dressingiem balsamico
Piątek (22.11) Pasta z pieczonej papryki i batata, pieczywo, warzywa Wegańskie muffinki z gorzką czekoladą z musem z owoców leśnych Warzywa na ostro z kaszą kuskus Sałatka z białej fasoli i buraków Zupa gulaszowa z tofu
Sobota (23.11) Orkiszowe racuchy z owocami Kulki z cieciorki w sezamie i słoneczniku z sosem czosnkowym Kotlety brokułowe z sosem pomidorowym z wegańskim puree ziemniaczanym i surówką Koktajl bananowy z chia Sałatka makaronowa z cukinią i oliwkami
Niedziela
(24.11)