DIETA WEGAŃSKA

Śniadanie II Śniadanie Obiad Podwieczorek Kolacja
Poniedziałek (22.07)
Ryżanka na mleku roślinnym z prażonym jabłkiem i cynamonem Zupa z pora i ziemniaków Gnocchi z karmelizowanym buraczkiem Koktajl brzoskwiniowo-bananowy Sałatka z pieczonym batatem, kaszą pęczak i suszonymi pomidorami
Wtorek (23.07)
Pasta z tofu i pietruszki z pieczywem własnego wypieku i warzywami Szarlotka gryczana Burgery kalafiorowe z pieczonymi ziemniakami, sosem musztardowym i sałatką pomidorową ze szczypiorkiem Wegańska panna cotta z musem malinowym Czysta zielona micha
Środa (24.07)
Jaglanka z granatem z solonym karmelem Pasta z zielonego groszku i awokado, pieczywo Wegański placek po węgiersku, surówka Wegańskie naleśniki czekoladowe z kremem z tofu i musem wiśniowym Sałatka makaronowa z tofu, sezamem i ogórkiem
Czwartek
(25.07)
Wegański omlet ze szpinakiem i warzywami, pieczywo własnego wypieku Wegańskie muffinki z gorzką czekoladą, owoce Tadżin z cieciorką i papryką z kaszą kuskus Pasta z pieczonych warzyw z włoskim chlebkiem a’la maca Wegańskie kofty z sosem czosnkowym i surówką z kapusty pekińskiej, kukurydzy i oliwek
Piątek (26.07) Śniadaniowa granola z jagodami goji z jogurtem sojowym i owocami Sałatka z tofu, gruszką i orzechami włoskimi Kotlety marchewkowe z fasolą białą z sałatką ryżowa z ananasem i kukurydzą Rafaello z kaszy manny, owoc Dietetyczna pizza z papryką i oliwkami
Sobota (27.07) Pasta z fasoli i tahini z pieczywem i warzywami Pikantna zupa z marchewki z grzankami Makaron zapiekany w sosie pomidorowym z tofu, surówka Tarta snickers, owoc Sałatka z marynowanymi pieczarkami
Niedziela
(28.07)
Wegański twarożek ze szczypiorkiem i oliwkami, pieczywo Wegańskie ciasto bananowe Kuskus z warzywami w sosie orzechowo-kokosowym Bakłażan faszerowany Ryż smażony z warzywami i tofu