DIETA SPORTOWA SIŁA

Śniadanie II Śniadanie Obiad Podwieczorek Kolacja
Poniedziałek (18.03)
Zielony omlet z pieczywem i warzywami Daktylowe ferrero rocher, owoc Indyk w sosie koperkowym z kaszą orkiszową i żółtą fasolką szparagową Terrina śmietankowo-buraczkowa Kurczak w płatkach kukurydzianych z sałatką z cieciorki z dressingiem czosnkowym
Wtorek (19.03)
Orkiszanka z bakaliami z owocami egzotycznymi Rollsy z tortilli ze szpinakiem i warzywami Burgery z wołowiny w czarnej bułce z warzywami i sosem BBQ Cynamonowe ciasto z bananem Tatar z tuńczyka na mixie sałat
Środa (20.03)
Sałatka z szynką parmeńską, pieczywo Kokosanka Udka z kurczaka w szpinakowym pesto z pieczonymi ziemniakami i surówką Twarogowe kuleczki Zupa z ciecierzycy z klopsikami z indyka
Czwartek
(21.03)
Szakszuka z pieczywem Smoothie z melona Gulasz wołowy z kaszą gryczaną i buraczkami tartymi Kinder Country Roladki z ciasta francuskiego z kurczakiem i warzywami
Piątek (22.03) Jabłka w cieście naleśnikowym z sosem owocowo-jogurtowym Zupa krem z gruszki i pietruszki Klopsy rybne w sosie śmietanowym z ryżem i marchewką baby Biszkopciki kakaowe Sałatka z czerwoną fasolą i indykiem
Sobota (23.03) Pasta z groszku z pieczywem i warzywami Kokosowy pudding z tapioki z musem brzoskwiniowym Kurczak w sosie pomidorowym z warzywami oraz kaszą kuskus Sałatka grecka z fetą Makaron ryżowy z warzywami i indykiem po chińsku
Niedziela
(24.03)
Jaglanka z daktylami Kotleciki jajeczne Indyk w sosie pieczarkowym z kaszą pęczak i warzywami gotowanymi Koktajl mandarynkowy Warzywa z kurczakiem szybko smażone