DIETA SPORTOWA FIT

Śniadanie II Śniadanie Obiad Podwieczorek Kolacja
Poniedziałek (22.07)
Ryżanka na mleku z prażonym jabłkiem i cynamonem Zupa z pora, kurczaka i ziemniaków Gnocchi z karmelizowanym buraczkiem, serem kozim i indykiem Koktajl brzoskwiniowo-bananowy Sałatka z pieczonym batatem, kaszą pęczak i fetą
Wtorek (23.07)
Rolada szpinakowa z kremowym serkiem i warzywami, pieczywo własnego wypieku Szarlotka gryczana Burgery wołowe z pieczonymi ziemniakami i sosem musztardowo-midowoym, sałatka pomidorowa ze szczypiorkiem Panna cotta z musem malinowym Czysta zielona micha z indykiem w marynacie z sosu sojowego
Środa (24.07)
Jaglanka z granatemi solonym karmelem Pasta z zielonego groszku i awokado, pieczywo Placek po węgiersku, surówka Czekoladowe naleśniki z twarożkiem i musem wiśniowym Sałatka makaronowa z kurczakiem, sezamem i ogórkiem
Czwartek
(25.07)
Jajko sadzone w warzywniaku, pieczywo własnego wypieku Muffinki z białą czekoladą, owoce Tadżin z indykiem, cieciorką i papryką oraz kaszą kuskus Pasta twarogowa z wędzoną papryką i włoskim chlebkiem a’la maca Kofty wołowe z sosem czosnkowym i surówką z kapusty pekińskiej z oliwkami
Piątek (26.07) Śniadaniowa granola z jagodami goji z jogurtem naturalnym i owocami sezonowymi Sałatka z twarogiem, gruszką i orzechami włoskimi Łosoś miodowo-limonkowy z sałatką ryżową z ananasem i kukurydzą Rafaello z kaszy manny, owoc Filet z kurczaka z grillowanymi warzywami
Sobota (27.07) Torcik jajeczny, warzywa Pikantna zupa z marchewki z grzankami Makaron z kurczakiem w sosie ziołowo-pomidorowym, surówka Tarta snickers, owoc Sałatka z marynowanymi pieczarkami i kurczakiem
Niedziela
(28.07)
Twarożek ze szczypiorkiem i oliwkami, pieczywo Wegańskie ciasto bananowe Kasza orkiszowa z kurczakiem w sosie orzechowo-kokosowym, warzywa gotowane Bakłażan faszerowany z dressingiem Ryż smażony z warzywami i tofu