DIETA SPORTOWA FIT

Śniadanie II Śniadanie Obiad Podwieczorek Kolacja
Poniedziałek (25.11)
Frittata z papryką, chili i szczypiorkiem, pieczywem i warzywami Smoothie szpinakowe z imbirem Zapiekany kurczak caprese z pieczonymi ziemniakami i sałatką z rukoli Kokosowe ciasteczka jaglane, owoc Twarożek ziarnisty ze szczypiorkiem i czarnuszką z pieczywem i warzywami
Wtorek (26.11)
Orkiszanka z tartym jabłkiem i suszonymi śliwkami Zupa krem brokułowa z fetą Glazurowane polędwiczki ze smażonymi warzywami z makaronem chińskim Dietetyczny sernik z chia Sałatka z czerwoną fasolą i kukurydzą
Środa (27.11)
Pasta z pieczonych warzyw z chlebem z własnego wypieku i warzywami Ciasteczka oreo, owoc Klopsiki w sosie śmietanowo-koperkowym ze szpinakowym gnocchi i surówką z buraka, jabłka i ogórka kiszonego Orzeźwiający koktajl z cytrusów Quiche brokułowy z kurczakiem
Czwartek
(28.11)
Rolada szpinakowa z kremowym serkiem i warzywami, pieczywo własnego wypieku Szarlotka gryczana Burgery wołowe z pieczonymi ziemniakami i sosem musztardowo-midowoym, sałatka pomidorowa ze szczypiorkiem Panna cotta z musem malinowym Czysta zielona micha z indykiem w marynacie z sosu sojowego
Piątek (29.11) Placuszki z płatków owsianych z czekoladowym kremem z awokado i owocami Warzywa pieczone z fetą Pieczony pstrąg z masłem ziołowym z kaszą kuskus z zielonymi warzywami Koktajl bananowy z amarantusem Zupa z ciecierzycy z kurczakiem
Sobota (30.11) Prażone musli z jogurtem naturalnym i owocami Pieczywo chrupkie z pastą z czerwonej soczewicy i warzywami Pełnoziarniste spaghetti z klopsikami drobiowymi z groszkiem i fetą w sosie pomidorowym Dietetyczne muffiny jabłkowo-cynamonowe, owoc Buraczane pancakes z pietruszkowym pesto, twarogiem i warzywami
Niedziela
(01.12)