DIETA MAMA

Śniadanie II Śniadanie Obiad Podwieczorek Kolacja
Poniedziałek (20.05)
Rolada oreo, owoc Zupa krem ze szpinaku z grzankami Koperkowa kasza pęczak z kieszonkami z kurczaka i warzywami Ciasto marchewkowe ze skórka pomarańczy Chrupiąca sałatka z ziarnami
Wtorek (21.05)
Pasta z pieczonych warzyw z chlebem z własnego wypieku i warzywami Koktajl truskawkowy z miętą Smażona wołowina z makaronem tagiatelle Biszkopt ryżowy z galaretką i musem Chrupiące kalafiorki z prażonymi migdałaymi i dressingiem
Środa (22.05)
Kasza jaglana zapiekana z jabłkami i cynamonem Chłodnik z ogórkiem i rzodkiewką Pulpety ryżowo- wieprzowe z salsą pomidorową Chia torcik Miska mocy
Czwartek
(23.05)
Pasta jajeczna ze szczypiorkiem, pieczywo, warzywa Pancakes bananowe Bitki z indyka w sosie musztardowym z kaszą jaglaną i buraczkami Szparagi z truskawkami, fetą i prażonymi pestkami dyni Letnia sałatka z soczystym kurczakiem i cytrusami
Piątek (24.05) Owsianka pomarańczowa Wegańskie curry z dynią i mleczkiem kokosowym Dorsz pieczony w koperku z pieczonymi batatami i surówką Sernik Wegetariańskie burrito
Sobota (25.05) Guacamole z pitą Smoothie przyspieszające metabolizm Kasza gryczana z klopsikami drobiowymi w sosie chrzanowym, surówka Pomarańczowe kulki zdrowia Sałatka z gruszką i orzechami
Niedziela
(26.05)
Budyń jaglany a’la monte z musem owocowym Różowa pasta z nowalijkami i pieczywem Makaron sojowy smażony z kurczakiem i warzywami Ptasie mleczko Quiche z młodą marchewką