DIETA DIABETYK

Śniadanie II Śniadanie Obiad Podwieczorek Kolacja
Poniedziałek (16.09)
Orkiszanka z bakaliami i owocami Quiche z pieczoną papryką i serem kozim Roladki z indyka z suszonymi owocami z sosem morelowym z kaszą jaglaną i surówką z marchewki i jabłka Smoothie z ananasem i natką pietruszki Sałatka z cukinii, ciecierzycy i szpinaku
Wtorek (17.09)
Pasta jajeczna na zielono z czarnuszką z pieczywem własnego wypieku i warzywami Brownie z batata z musem porzeczkowym Wołowina w pięciu smakach z ryżem brązowym i surówką z białej kapusty Zupa buraczkowa z jabłkiem Brokuły z orzechami z patelni stir-fry
Środa (18.09)
Gryczane pancakes owocami Spring rollsy z warzywami i sosem Pieczone udka z kurczaka po jamajsku w sosie jerk z kaszą bulgur i kolorową surówką Zupa szpinakowa Sałatka z tuńczykiem i ziołową mozzarellą
Czwartek
(19.09)
Mini pełnoziarniste pizzerinki z szynką i warzywami Kuleczki chałwowe z owocami goji, owoc Burgery wołowe z sosem BBQ z kaszą orkiszową i surówką z ogórka kiszonego z czerwoną cebulą Sałatka z makaronem pełnoziarnistym orzo i suszonymi pomidorami Delikatne tajskie curry
Piątek (20.09) Pieczywo razowe z pastą z jajek, twarogu z warzywami Zupa krem z cukinii i szpinaku z grzankami razowymi Łosoś bazyliowy z salsą paprykowo-pomidorową i oliwkami z ryżem brązowym Jogurt naturalny z nasionami Sałatka z pieczonym batatem, kaszą pęczak i fetą
Sobota (21.09) Hummus z migdałami i papryką z pieczywem gryczanym i warzywami Koktajl wieloowocowy Sznycle z kurczaka w panierce curry z kaszą bulgur i mizerią Sałatka z komosy ryżowej na zielono Makaron pełnoziarnisty z warzywami
Niedziela
(22.09)
Twarożek ze szczypiorkiem i oliwkami z pieczywem i warzywami Zupa kalafiorowa po azjatycku Klopsy indyczo-szpinakowe w sosie pomidorowym z kaszą gryczaną białą i warzywami Pudding chia z musem z mango Sałatka meksykańska