DIETA ANTYSTRES

Śniadanie II Śniadanie Obiad Podwieczorek Kolacja
Poniedziałek (18.11)
Omlet po grecku z pieczywem i warzywami Smoothie egzotyczne Paprykowe curry z indykiem z ryżem brązowym Pizza kalafiorowa Sałatka cobb
Wtorek (19.11)
Owsianka w marokańskim stylu Sałatka z grillowanych warzyw z fetą Wołowina z pieczarkami z kaszą gryczaną i surówką Imbirowe brownie z musem owocowym Kotleciki z tuńczyka z jogurtem cytrynowym
Środa (20.11)
Grillowana pełnoziarnista tortilla z szynką prosciutto, jajkiem sadzonym i rukolą Ciasteczka gryczane z owocami goji, owoc Udka pieczone z batatami i nutą pomarańczy z kaszą bulgur Zupa z groszku z miętą i prażoną gruszką Razowa focaccia z mozzarellą i pesto bazyliowym z sosem pomidorowym
Czwartek
(21.11)
Budyń bananowo-jaglany z owocami Marchewkowy hummus z warzywami do pochrupania Wołowina w pięciu smakach z makaronem ryżowym i surówką chińską Jogurt naturalny z musem z mango i amarantusem ekspandowanym Sałatka z grillowanym indykiem, melonem i dressingiem balsamico
Piątek (22.11) Pasta z pieczonej papryki i batata, pieczywo, warzywa Muffinki z białą czekoladą z musem owoców leśnych Łosoś na ostro z warzywami i kaszą pęczak Sałatka z białej fasoli i buraków Zupa gulaszowa z kurczakiem
Sobota (23.11) Orkiszowe racuchy z owocami Kulki z cieciorki w sezamie i słoneczniku z sosem czosnkowym Dietetyczne kotlety mielone z indyka z soem pomidorowym z puree ziemniaczanym i surówką Koktajl bananowy z chia Sałatka makaronowa z cukinią i oliwkami
Niedziela
(24.11)