DIETA ANTYSTRES

Śniadanie II Śniadanie Obiad Podwieczorek Kolacja
Poniedziałek (22.07)
Ryżanka na mleku z prażonym jabłkiem i cynamonem Zupa z pora, kurczaka i ziemniaków Warzywny gulasz z fasoli z ryżem brązowym Koktajl malinowy z płatkami owsianymi Sałatka z pieczonym batatem, kaszą pęczak i fetą
Wtorek (23.07)
Rolada szpinakowa z kremowym serkiem i warzywami, pieczywo własnego wypieku Szarlotka gryczana Burgery wołowe z kaszą gryczaną i sosem BBQ, sałatka pomidorowa ze szczypiorkiem Panna cotta z musem malinowym Czysta zielona micha
Środa (24.07)
Jaglanka z granatemi solonym karmelem Pasta z zielonego groszku i awokado, pieczywo pełnoziarniste Wegetariański gulasz z kaszą gryczaną białą i surówką Czekoladowe naleśniki z twarożkiem i musem wiśniowym Sałatka z makaronem razowym, kurczakiem, sezamem i ogórkiem
Czwartek
(25.07)
Jajko sadzone w warzywniaku, pieczywo własnego wypieku Muffinki z białą czekoladą, owoce Tadżin z indykiem, cieciorką i papryką oraz kaszą pęczak Pasta twarogowa z wędzoną papryką z pełnoziarnistym pieczywem chrupkim Kofty wołowe z sosem czosnkowym i surówką z kapusty pekińskiej z oliwkami
Piątek (26.07) Śniadaniowa granola z jagodami goji z jogurtem naturalnym i owocami Sałatka z twarogiem, gruszką i orzechami włoskimi Łosoś miodowo-limonkowy z sałatką ryżową z ananasem i kukurydzą Smoothie jabłkowo-bazyliowe Dietetyczna pizza z papryką i oliwkami
Sobota (27.07) Torcik jajeczny, warzywa Pikantna zupa z marchewki z grzankami Makaron pełnoziarnisty z indykiem w sosie ziołowo-pomidorowym, surówka Tarta snickers, owoc Sałatka z marynowanymi pieczarkami
Niedziela
(28.07)
Twarożek ze szczypiorkiem i oliwkami, pieczywo Wegańskie ciasto bananowe Kasza orkiszowa z kurczakiem w sosie orzechowo-kokosowym, warzywa gotowane Bakłażan faszerowany Ryż smażony z warzywami i tofu